mandag den 6. august 2012

De 3 i uge 31


De 3…

…et nyt fast indlæg en gang om ugen på min blog. Det er i hvert fald min intention. De 3… skal hver uge beskrive tre oplevelser jeg har haft ugen før, tre oplevelser der på en eller anden måde relaterer til mad. Det kan være en ret jeg har lavet, en ny ingrediens jeg har afprøvet, et særligt måltid under særlige omstændigheder, noget jeg har se på fjernsynet, læst om i en bog eller et blad, et nyt køkkenredskab o.s.v. Det kan være en god oplevelse, en sjov oplevelse, en afskrækkende oplevelse – et eller andet som er specielt på en eller anden måde.

Her kommer så:

De 3 i uge 31

Lækre sandwich 
Købt hos Taste It i Kolding og nydt sammen med resten af den nærmeste familie ved
 Løveodde Strand i anledningen af min mors fødselsdag


Smagsprøver
Spændende smagsprøver med olivenprodukter tilsendt fra Gaea


Frokost på altanen 
Jeg holder meget af at sidde på altanen med min frokost

Ingen kommentarer:

Send en kommentar