søndag den 15. marts 2015

Miniferie med café-besøg og gåture

Lige nu...

...holder jeg en lille ferie. Og derfor har jeg ikke været på bloggen de seneste dage. I stedet har jeg bl.a. besøgt min søster i Sønderjylland et par dage og det var rigtig hyggeligt.

Den ene dag ville vi spise frokost på en café i Sønderborg. Valget faldt på Café Ib Rehne Cairo  (skønt navn!). Vi valgte begge at prøve deres asiatiske salat med oksekød, sukkerærter, rejer, sesam, cashewnødder, cornichoner, syltede rødløg, ovnbagte gulerødder og salat. En lækker blanding af sødt og surt. Og til dessert en Cappuchino og en Café Latte.


Og så fik vi gået nogle rigtig gode ture, hvor vi fik benyttet os af det gode vejr. Ganske vidst var det køligt og blæsende, men der var også masser af solskin og lune steder med læ. Til gengæld blev der ikke denne gang tid til den store madlavning, noget min søster og jeg ellers hygger os meget med at lave sammen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar