onsdag den 6. april 2016

Fødselsdagsbesøg på persisk restaurant

I går havde jeg fødselsdag. Det var jo en almindelig hverdag, hvor jeg skulle på arbejde. Men jeg havde heldigvis tidligt fri, så om eftermiddagen tog jeg en tur til Odense og gik lidt rundt i byen. Ikke at der var så meget ved det, for det regnede.
Sidst på eftermiddagen mødtes jeg med en god kollega: Vi gik en tur i Bazar Fyn og kiggede på spændende og eksotiske madvarer. Og bagefter spiste vi - meget passende - på den persiske restaurant SMASK

Her fik vi en meget lækker buffet med mange spændende og lækre retter. Der var gryderetter med dejlig mørt kalvekød blandet sammen med linser eller bønner og andet godt. Der var lækre kødboller. Der var kylling i karry, der var auberginemos. Som tilbehør var der bl.a. safranris og forskellige salater, jeg kan især anbefale den med agurker, tomater, løg, limejuice og mynte.

Personalet var meget venlige og hjælpsomme, så man fik en rigtig god betjening.

Så kommer du til Odense og har du lyst til en lidt anderledes og eksotisk buffet, så kan jeg anbefale SMASK.




2 kommentarer:

  1. Hej Anne

    Tillykke med fødselsdagen i går. Selv om en fødselsdag er på en hverdag, hvad de jo oftest er, så skal der da gerne lige ske lidt ekstra for at markere dagen. Det lyder hyggeligt med en bazartur med kollega og efterfølgende spisning. Maden ser i hvert fald super lækker og farverig ud.

    Venlig hilsen
    Inge V.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Inge,
      Tak for din fødselsdagshilsen. Som du selv skriver, så skal der gerne ske lidt på sådan en dag, også selvom det er en almindelig (regnvåd) tirsdag. Og maden var som sagt rigtig lækker.

      Slet