søndag den 9. november 2014

Weekend i Kolding - gode ture, god mad

En stor del af weekenden...

...tilbragte jeg i Kolding, hvor jeg besøgte mine forældre. Det var længe siden, vi sidst havde set hinanden, så det var hyggeligt at være sammen igen. Udover at snakke en hel masse (nogle af os mere end andre), så blev der tid til gåture og lækker mad.

Der er mange dejlige grønne områder omkring Kolding. Her er et par af de steder, jeg nåede forbi i weekendens løb:
Dalby Møllebæk




 Hylkedalen






Og her kommer lidt om maden, jeg var så heldig at få under mit besøg

Hjemmelavet kyllingefrikadelle med salat til frokost

Meget lækker hjemmebagt kage med æbler og makron

Koteletfad med tomat og champignon, en rigtig god gammel kending min mor har lavet i mange år 
- og den er stadig god.

Dag to lavede vi langtidsbagte tomater i ovnen og blandede dem med en gang pasta og broccoli som tilbehør til en stegt svinefilet. Dejlig mad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar