tirsdag den 10. februar 2015

Vintertur ved fjorden

I fredags...

...var jeg en tur i Kolding for at besøge mine forældre. Efter en dejlig frokost kørte vi ud til Kolding fjord for at gå en tur. Vejret var rigtig skønt, let diset sol og stadig så koldt, at der var is langt vandet.






Efter en dejlig tur tog vi hjem til eftermiddagskaffen. Jeg havde bagt en rigtig lækker banankage, som jeg havde taget med. Den får I opskriften på i mit næste oplæg.


Det var dog ikke kunne usunde ting på spisekortet. Se f.eks. denne dejlige anretning, min mor havde lavet til frokost.

Og til aftensmaden serverede min mor en dejlig ret med mørbrad og rodfrugter bagt i ovnen.


Og dertil den obligatoriske salat.


Det er jo herligt, at man kan have så friske forældre sidst i halvfjerdserne, der både kan gå ture og lave mad (ja, det sidste gælder altså kun min mor).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar