søndag den 31. december 2017

Godt Nytår 2017

Kære besøgende på og følgere af min blog -

- I ønskes et rigtig godt nytår med masser af gode oplevelser og ikke mindst masser af lækker mad!

Jeg vil fortsætte næste år med masser af nye spændende opskrifter, hvor grønsagerne vil spille hovedrollen. Men selvom jeg er vild med grønsager, har jeg stadig ingen planer om at blive vegetar på fuld tid. Lidt kød ind imellem er også dejligt, synes jeg.

Nytårsmenuen er ved at blive tilberedt, så den kommer der mere om senere. Men hvis I her i sidste øjeblik mangler nogle ideer til jeres Nytårsmenu, så kan I måske blive inspireret af nedenstående opskrifter.

Forretten kunne være en Laksesalat med fennikel



Hvis man ikke er til rødt oksekød, kunne man lave en Kyllingefarsrulle med skinke som hovedret



Og en lækker frisk dessert kunne være Citron pana cotta med bærsovs


Velbekommer og Godt Nytår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar